lördag 6 februari 2010

9 kommentarer:

  1. tjena Ibbe.
    Här är en bild på de nya fiskarna.
    Var inne och tittade på dit akvarium,
    var riktigt snyggt inret med sten o de små växterna.
    kikade även på fiskarna du ska ha i,
    riktigt fin den där lilla rovfisken,
    köp många såna.

    SvaraRadera
  2. Nu har du en riktigt fin färgkombination. Den där växten gör sig bra med och kommer ju dölja ännu mer när den växt till sig. Det blir fyra sådana tror jag kan inte ha för många för då blir dom aggresiva tror jag. Han trodde de skulle komma hem nästa vecka eventuellt.

    SvaraRadera
  3. Nu har en art hittat hem till akvariet iaf. Se forumet.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Kikade på forumet blir bra
    hoppas du får de andra i veckan.
    vad ska du ha för Mal?

    SvaraRadera
  6. Vet inte, vad heter dina? Blir de du har stora?

    SvaraRadera
  7. Vet ej vad de heter,
    men de blir max 15 cm.
    hanarna får massa spröt på nosen.
    har två gula och två bruna.
    de jobbar på riktigt bra.
    frontosorna är som mullvadar i akvariumet,
    så det går åt att plantera om växterna i mellan åt.

    SvaraRadera
  8. Okej då är det nog Ancistrus du har , de har jag hört är bra algätare. Haha jasså, ja de kommer nog kunna röjja ännu mer när de blir större. Jag är med sugen på Frontosa när jag har möjlighet att skaffa större så det ska bli spännande att höra om dina erfarenheter från dem.
    Vi hörs

    SvaraRadera
  9. Tillökning. Se forumet för mer info :)

    SvaraRadera